Domov › Diskusné Fóra › Z každého rožku trošku › Kupa Novšieho auta
Táto téma obsahuje 8 odpovedí, má 0 hlasov, a bola naposledy aktualizovaná používateľom Anonymný pred 8 rokmi, 6 mesiacmi.
-
AutorPríspevky
-
1. januára 2010 o 0:00 #184
AnonymnýKupa Novšieho auta
9. apríla 2016 o 13:21 #1305
AnonymnýZdravim chcem si kupit novšie auto momentálne mam vw 1,9tdi G4 81kw
Chodim nan doprace 11km a z prace 11km domov rozhodujem sa velmi či kupit passat b7 1,6tdi alebo daky novši(2014+) benzin
Passat sa mi velmi páči aj som sa bol na par odviezt len tu nastava problem či mi to na moje jazdenie nebude moc haprovat ked to už má tie dpf filtre egr atd…Ako som pisal chodim denne tych 22km ale ked ide do mesta tak to je vždy minimalna trasa nad 17km po vypadovke nie cez mesto a raz do mesta chodim domov cca 300+km tam 300+ s5 tak ročne mi to proste vychadza na 18-20tisic km aspon podla tohto auta čo mam teraz mi to na tak vychadza…Chcem sa vás teda opytat o radu či sa mi ten passat oplatí vzhladom na taketo jazdenie som fanda dieslu aj by som rad prinich ostal ale nie zas za ukoru že budem len do toho vražat ked to už ma dpf čo je na kratšie trasy haklivy a zas tie nove benziny viem že malo žeru ale pri tych obsahoch cca 1,2 s turbom mi to nepride ako dlho trvácne auto a spotreba na dialnici pri 140 asi moc neoslni…
10. apríla 2016 o 18:37 #1316
AnonymnýNo na tie km sa fakt tento nový diesel neoplatí. Z vlastnej skúsenosti nie je spotreba vtedy nízka, lebo treba zahriať vodu-špirály vo vodnom okruhu, dieslu dlhšie trvá kým sa zahreje, samozrejme to neprospieva EGR, DPF atď. Ako záruku taký diesel prežije, ale z dlhodobého hladiska to nebude dobrý nápad. Bohužial, také terno akým bola 1,9 TDi 81 kW už sa dnes proste nevyrába a obávam sa že sa ani nebude. Moja rada teda je, kúp si Passat s benzínom, turbo rada EA211 je už vcelku spoľahlivá a hlavne detské chyby známe z minulosti sa podarilo poriešiť. Pri ľahkej nohe sa budeš pohybovať okolo 7 litrov na dialnici pri dodržiavaní 130 okolo tých 8 litrov. Známy má A3 s týmto motorom a vcelku si pochvaluje spotrebu aj výkon.
20. apríla 2016 o 22:13 #1354
AnonymnýNo na tvojom mieste by som o naftaku moc neuvazoval. ja som mal tiez podobny problem , ze ake auto. teda mne to bolo hned jasne , ze chcem benzin…len to ze aky… TSI mi moc nevonia , z pocutia a z okolia viem zie tie rocniky pred rokom 2011 su dost nepodarene a ze po 2011? to neviem….. Ja uz auto hladam zachvilku 4 mesiace 😀 Klasicky benzin mazda 6 2.0 rv 2008. honda accord 2.0- 2.4 2008+ . Podla mna stary dobry jednoduchy benzinovy motor v spolahlivosti a v serv. nakladoch neprekona ziadny dnesny turbobenzin a naftak uz vobec nie 🙂
21. apríla 2016 o 0:01 #1356
AnonymnýAk nafťak tak potom na to jazdenie ako píšeš stačí passat B7 1,6 tdi. Spotreba okolo 5,5-6, motor je vcelku spoľahlivý a auto tiež.
23. apríla 2016 o 17:26 #1361
AnonymnýDakujem za každe rady ešte som si prepočital kolko som presne spravil za 3roky čo mám tento diesel a vyšlo mi 53 000 km za 3 roky to je tiež také hraničné no pri sučastných cenach paliv by som za tie KM platil asi cca o 1700€ viac na pohonné hmoty pri spotrebe diesel priemer 6 benzin 7,5 tak rozdiel to až taky strašný nieje no len dokedy vydržia tie ceny tak ako su momentálne horšie by to bolo keby je s5 tá era kedy benzin stál 1,60e/L……….tak teraz nastava otazka ci mi novy diesel (novší nie teda uplne novy) vydrži bez tých oprav tolko aby to neprieslahlo tu hranicu 😀
24. apríla 2016 o 13:09 #1364
AnonymnýNa take kratke trate jednoznacne benzin. No a ak to nemusi byt silou-mocou koncern, existuju aj alternativy s normalnym motorom. Ak ste sa zamerali na auta porovnatelne s velkostou Passatu, napriklad Ford ma pre Mondeo 1.6 EcoBoost, Mazda pre 6 2.0 Skyactiv.
Naco zbytocne podstupovat problemy s dieslom ako su EGR, vstreky, cerpadlo, dvojhmota, DPF, atd.? Zvlast pri jazdeni na take kratke trate? To uz skor rozsirit hladanie o auta s CNG/LPG priamo od vyroby, alebo najst auto s jednoduchym mororom kde by sa dal lahko namontovat. Investicia cca 1200e za kvalitny system sa Vam pomerne rychlo vrati.
28. apríla 2016 o 11:59 #1376
Anonymnýtak po niekolkých testovacích jazdach u noveho Opel Astra 1.4turbo 92kw,hyiundai i30,skoda rapid 1,2tsi,ci vw golf71,2tsi ma najviac prezvedcila mazda 3 2.0skyactive 120k a rozhodol som sa preto auto ci už má výrazne lepšie jazdné vlastnosti (a to som ju skušal na 18kolesách) ako ine skušane auta a ked som si tam sadol hned som mal ten prijemný pocit čo ma o to auto presvedčilo….síce to nemá turbo ako ostatne ale tahá to asi aj lepšie ako napr astra 1.4 turbo aspon sa mi to pocitovo zdalo…..tak dakujem za pomoc a názor dúfam že si už len zvyknem na to drakšie tankovanie 😀
2. mája 2016 o 19:03 #1386
Anonymnýdrahsie tankovanie ?…o ten liter paliva co treba dat na stovku tomu motoru viac oproti dieslu sa ti polahky vrati v nakupnej cene, usetrenych servisnych starostiach/nakladoch, krajsom zvuku
-
AutorPríspevky
Musíte byť prihlásený any ste mohli odpovedať na túto tému