Kúpa superb 4×4 vs passat 4×4 r.v. 2009-A novsie

Domov Diskusné Fóra Poruchy, servis – otázky a odpovede Kúpa superb 4×4 vs passat 4×4 r.v. 2009-A novsie

Táto téma obsahuje 7 odpovedí, má 0 hlasov, a bola naposledy aktualizovaná používateľom  Anonymný pred 8 rokmi, 3 mesiacmi.

Zobrazujú sa príspevky 8 - 1 cez 8 (z 8 celkovo)
  • Autor
    Príspevky
  • #196

    Anonymný

    Kúpa superb 4×4 vs passat 4×4 r.v. 2009-A novsie

    #1863

    Anonymný

    Chcem ai kúpiť jedno s auto s tejto dvojice neviem sa.rozhodnút potrebujem poradiť. Či ide o motor či o ročník na čo si treba dávať pozor A podobne za všetky rady Ďakujem vopred

     

    #1866

    Anonymný

    Nenájde sa nejaká užitočná rada 😀

    #1867

    Anonymný

    Veľmi podobné vozidlá, podobne tak motory, podvozok, elektronika. Oba používajú Haldex 4. generácie. Ak porovnávame len kombíky, dizajnovo je to vcelku vyrovnané a záleží na osobných preferenciách, v prípade sedanov má jednoznačne navrch Passat. V prípade ročníka 2009 by som sa priklonil k Superbu, pri ročníkoch 2010 a vyššie asi k Passatu, keďže sa už vyrábal v modernizovanej a vcelku vychytanej verzii B7. Motor jednoznačne 2,0 TDi CR 103 kW. Pri kúpe okrem bežných vecí bacha na hlučnosť od spodku vozidla, trhanie, búchanie a podobne. Samozrejme odskúšať funkčnosť systému 4×4. Jednoznačne kupovať vozidlo s preverenými km a poriadne skontrolovať podvozok, bo niektorí s týmito akože štvorkolkami jazdili ako prasce cesta necesta. Nezabúdať meniť olej v motore každých 15000 km a v haldexe každých 60000 km alebo 3 roky.  

    #1868

    Anonymný

    Zdravím! Podľa mňa najshodnejšou cestou je vybrať auto,autá, o ktoré mám záujem, zobrať zo sebou dobrého mechanika, nech vybrané auta pozrie, odskúša a podľa toho sa rozhodnúť. Jeho praktické skúsenosti budú pri kúpe jazdenky asi na nezaplatenie. 

    #1869

    Anonymný

    Ako vy skúšať funkčnosť 4×4 , určite by som šiel aj do novšie ho ako 2009 to je taka spodná hranica staršie nechcem 

    #1870

    Anonymný

    Tak postupy sú v zásade dva. Prvý trocha zložitejší je, vozidlo dať na zdvihák, tak aby boli všetky kolesá voľné. Treba potom zošliapnuť spojkový pedál, naštartovať motor, zaradiť 1. rýchlosť a pomaly uvoľňovať spojkový pedál – musia sa otáčať všetky 4 kolesá, zatiahnuť ručnú brzdu, zadné kolesá sa musí zastaviť a predné kolesá sa otáčajú ďalej. Potom treba uvoľniť ručnú brzdu, nechať zaradenú 1.rýchlosť, pedál akcelerácia zošliapnuť do cca. 1/3 a pomaly zaťahovať ručnú brzdu – zadné kolesá musia mať snahu otáčať sa. V tomto prípade je Hladex funkčný ako má byť.

    Druhý spôsob je jednoduchsí, ale zaprasí auto. Prídeš niekam do blata, štrku, na mokrú trávu, zaradíš jednotku a niekto druhý sa díva čí zaberajú-hrabú zadné kolesá. Samozrejmosťou je, absencia podozrivých pazvukov, trhania a podobne.

    #1871

    Anonymný

    Pri superb by som sa nebál verzie sedan ale od passatu má.odrádza kufor 

Zobrazujú sa príspevky 8 - 1 cez 8 (z 8 celkovo)

Musíte byť prihlásený any ste mohli odpovedať na túto tému