Domov › Diskusné Fóra › Poruchy, servis – otázky a odpovede › Kúpa superb 4×4 vs passat 4×4 r.v. 2009-A novsie
Táto téma obsahuje 7 odpovedí, má 0 hlasov, a bola naposledy aktualizovaná používateľom Anonymný pred 9 rokmi, 1 mesiacom.
-
AutorPríspevky
-
1. januára 2010 o 0:00 #196
AnonymnýKúpa superb 4×4 vs passat 4×4 r.v. 2009-A novsie
14. septembra 2016 o 16:23 #1863
AnonymnýChcem ai kúpiť jedno s auto s tejto dvojice neviem sa.rozhodnút potrebujem poradiť. Či ide o motor či o ročník na čo si treba dávať pozor A podobne za všetky rady Ďakujem vopred
21. septembra 2016 o 11:40 #1866
AnonymnýNenájde sa nejaká užitočná rada 😀
21. septembra 2016 o 20:31 #1867
AnonymnýVeľmi podobné vozidlá, podobne tak motory, podvozok, elektronika. Oba používajú Haldex 4. generácie. Ak porovnávame len kombíky, dizajnovo je to vcelku vyrovnané a záleží na osobných preferenciách, v prípade sedanov má jednoznačne navrch Passat. V prípade ročníka 2009 by som sa priklonil k Superbu, pri ročníkoch 2010 a vyššie asi k Passatu, keďže sa už vyrábal v modernizovanej a vcelku vychytanej verzii B7. Motor jednoznačne 2,0 TDi CR 103 kW. Pri kúpe okrem bežných vecí bacha na hlučnosť od spodku vozidla, trhanie, búchanie a podobne. Samozrejme odskúšať funkčnosť systému 4×4. Jednoznačne kupovať vozidlo s preverenými km a poriadne skontrolovať podvozok, bo niektorí s týmito akože štvorkolkami jazdili ako prasce cesta necesta. Nezabúdať meniť olej v motore každých 15000 km a v haldexe každých 60000 km alebo 3 roky.
21. septembra 2016 o 20:34 #1868
AnonymnýZdravím! Podľa mňa najshodnejšou cestou je vybrať auto,autá, o ktoré mám záujem, zobrať zo sebou dobrého mechanika, nech vybrané auta pozrie, odskúša a podľa toho sa rozhodnúť. Jeho praktické skúsenosti budú pri kúpe jazdenky asi na nezaplatenie.
22. septembra 2016 o 16:27 #1869
AnonymnýAko vy skúšať funkčnosť 4×4 , určite by som šiel aj do novšie ho ako 2009 to je taka spodná hranica staršie nechcem
22. septembra 2016 o 16:48 #1870
AnonymnýTak postupy sú v zásade dva. Prvý trocha zložitejší je, vozidlo dať na zdvihák, tak aby boli všetky kolesá voľné. Treba potom zošliapnuť spojkový pedál, naštartovať motor, zaradiť 1. rýchlosť a pomaly uvoľňovať spojkový pedál – musia sa otáčať všetky 4 kolesá, zatiahnuť ručnú brzdu, zadné kolesá sa musí zastaviť a predné kolesá sa otáčajú ďalej. Potom treba uvoľniť ručnú brzdu, nechať zaradenú 1.rýchlosť, pedál akcelerácia zošliapnuť do cca. 1/3 a pomaly zaťahovať ručnú brzdu – zadné kolesá musia mať snahu otáčať sa. V tomto prípade je Hladex funkčný ako má byť.
Druhý spôsob je jednoduchsí, ale zaprasí auto. Prídeš niekam do blata, štrku, na mokrú trávu, zaradíš jednotku a niekto druhý sa díva čí zaberajú-hrabú zadné kolesá. Samozrejmosťou je, absencia podozrivých pazvukov, trhania a podobne.
22. septembra 2016 o 18:41 #1871
AnonymnýPri superb by som sa nebál verzie sedan ale od passatu má.odrádza kufor
-
AutorPríspevky
Musíte byť prihlásený any ste mohli odpovedať na túto tému
