Zdravím, tak asi pred týždňom sa nám v dielni objavil presne takýto istý problém. Majiteľ prišiel domov z obchodu vypol auto a išiel si otvoriť bránu. Keď však chcel auto opäť naštartovať, tak to jednoducho nešlo. Iba svietila kontrolka poruchy motora na palubovke.
Po pripojení najnovšieho 11kového Vagu sa objavila jediná závada a tou bol Skrat na kostru- Hlavného napájacieho relé. Je to presne tak ako je už hore spomenuté. Odišiel jeden (v horšiom prípade viac) zo štvorice piezoelektrických vstrekovačov ( v tomto motore boli vstrekovače siemens). Na každom vstrekovači sme merali odpory a všetky sa javili byť v poriadku. Jediná možnosť ako zistiť ktorý vstrekovač je zlý je postupne po jednom odpájať konektory na vstrekovačoch a zakaždým skúsiť štart. Zaujímavé je to že ak je vadný vstrekovač odpojený tak motor nabehne. Síce na tri valce ale na zistenie o ktorý vstrekovač sa jedná to stačí. VW dokonca rozposlal po autorizovaných servisoch správu že v prípade výmeny vstrekovača odporúčaju výmeniť aj celý napájací/riadiaci kábel daného vstrekovača. Oprava nie je zrovna najlacnejšia no ak si nájdete spoľahlivého človeka s prístupom k originálnym náhradným dielom za dobré ceny, tak by vás úplne celá oprava nemala stáť viac ako 400 € zatiaľ čo autorizovaný servis si iba za robotu pýta 350 € čo je už na úvaženie….
Dúfam že som pomohol.
Lukáš