Nejde nastartovat – Passat B6 2.0 Tdi PD 16V

Domov Diskusné Fóra Poruchy, servis – otázky a odpovede Nejde nastartovat – Passat B6 2.0 Tdi PD 16V

Táto téma obsahuje 2 odpovede, má 0 hlasov, a bola naposledy aktualizovaná používateľom  Anonymný pred 9 rokmi.

Zobrazujú sa príspevky 3 - 1 cez 3 (z 3 celkovo)
  • Autor
    Príspevky
  • #125

    Anonymný

    Nejde nastartovat – Passat B6 2.0 Tdi PD 16V

    #1062

    Anonymný

    Dobry den

    Dnes som prisiel z mesta zaparkoval auto a normalne vypol motor. Za pat minut som potreboval som potreboval zasa niekde ist a auto uz nenastartovalo . Ani nezacne tocit uplne mrtve. Vo vagu pise poruchu ze hlavne napajacie rele no nikto nevie kde sa toto rele nachadza. Znami mi povedal ze je to zrejme odisla jedna zo vstrekovacich trysiek. motor vyhodnoti zavadu a ani nedovoli potocit starter. proste odpoji elektriku z motora.

    Uz ste sa s tym niekto stretli ??

    dakujem

    #1063

    Anonymný

    Zdravím, tak asi pred týždňom sa nám v dielni objavil presne takýto istý problém. Majiteľ prišiel domov z obchodu vypol auto a išiel si otvoriť bránu. Keď však chcel auto opäť naštartovať, tak to jednoducho nešlo. Iba svietila kontrolka poruchy motora na palubovke.
    Po pripojení najnovšieho 11kového Vagu sa objavila jediná závada a tou bol Skrat na kostru- Hlavného napájacieho relé. Je to presne tak ako je už hore spomenuté. Odišiel jeden (v horšiom prípade viac) zo štvorice piezoelektrických vstrekovačov ( v tomto motore boli vstrekovače siemens). Na každom vstrekovači sme merali odpory a všetky sa javili byť v poriadku. Jediná možnosť ako zistiť ktorý vstrekovač je zlý je postupne po jednom odpájať konektory na vstrekovačoch a zakaždým skúsiť štart. Zaujímavé je to že ak je vadný vstrekovač odpojený tak motor nabehne. Síce na tri valce ale na zistenie o ktorý vstrekovač sa jedná to stačí. VW dokonca rozposlal po autorizovaných servisoch správu že v prípade výmeny vstrekovača odporúčaju výmeniť aj celý napájací/riadiaci kábel daného vstrekovača. Oprava nie je zrovna najlacnejšia no ak si nájdete spoľahlivého človeka s prístupom k originálnym náhradným dielom za dobré ceny, tak by vás úplne celá oprava nemala stáť viac ako 400 € zatiaľ čo autorizovaný servis si iba za robotu pýta 350 € čo je už na úvaženie….

    Dúfam že som pomohol.

    Lukáš

Zobrazujú sa príspevky 3 - 1 cez 3 (z 3 celkovo)

Musíte byť prihlásený any ste mohli odpovedať na túto tému