Domov › Diskusné Fóra › Z každého rožku trošku › Audi A4 1.8 T FSI Komfort
Táto téma obsahuje 13 odpovedí, má 0 hlasov, a bola naposledy aktualizovaná používateľom Anonymný pred 8 rokmi, 3 mesiacmi.
-
AutorPríspevky
-
1. januára 2010 o 0:00 #188
AnonymnýAudi A4 1.8 T FSI Komfort
19. mája 2016 o 11:57 #1416
AnonymnýAhojte, potreboval by som poradit, ma z Vas niekto tento typ motora? Audi A4 1.8 T FSI Komfort (benzin) Ako sa sprava po najazednych 100tis.km?
upravil Branno 19.05.2016
19. mája 2016 o 13:22 #1418
AnonymnýNeviem aký máš ročník, ale staršie mávali problémy s nadmernou spotrebou oleja (nie každý motor) -menili sa piesty a piestne krúžky a častejší problém bol rozvodová reťaz-hydraulický napínak, odporúča sa preventívne vymeniť. Inak motor krásne ide a primerane stáčaniu pedála aj papká – dá sa chodiť aj za 7, ale aj za 12 litrov. Priemer tak 8-8,5 litra.
20. mája 2016 o 11:15 #1422
AnonymnýMotor v pohode. Pokial nebudes liat olej s tesca a doprajes mu kazdych 10-12 000 tak napinak ta nazastrasi. 8 litrov to je ako zadarmo
29. mája 2016 o 15:31 #144629. mája 2016 o 15:52 #144730. mája 2016 o 19:57 #1452
Anonymnývacsina lokalnych „expertov“ radi resp. zaujemcov pozera po VW group a potom placu, ze vkuse nieco riesia…ved s tymi ich motormi su povacsine iba starosti…pritom napr. v Severnej Amerike alebo Australii su to vzhladom na podpriemernu spolahlivost a drahy servis auta s najvyssim poklesom hodnoty, ktore z druhej ruky uz nik nechce
4. júna 2016 o 15:10 #1456
Anonymnýno nechcem sa zastávať VW, ale povedz ktorá značka má teraz motor ktorý sa nekazil alebo sa nekazí? ja takú nepoznám. To že je v severnej amerike rýchly pokles vozidla nemá nič so s VW ale s ich mentalitou a špecifikom trhu, to isté sa dá napísť o amerických autách v Európe, tie srácajú na cene ešte ked stoja v showroome.
5. júna 2016 o 12:45 #1457
Anonymnýprepac ale.. iba masochista si moze kupit dobrovolne motor, o ktorom dopredu vie, ze ma vysoku pravdepodobnost starosti (napr. tento paradne zerie olej- vymena piesty, kruzky, obcas zlyhavajuce variabilne casovanie, nepravidelny chod, zvuk ako diesel, nerovnomerny tah, zvysena nachylnost na kvalitu benzinu – karbon, nespolahlivy rozvodovy mechanizmus -chrastanie retaze..) , este som ti vyssie aj jeden link prilozil, na ukazku s tym najbeznejsim problemom – olejom..a na ostatnych forach si tiez kadeco mozes precitat..
existuju aj atmosfericke motory a ine znacky aut (ak si nevedel), ktore problemy s benzinovymi motormi nemaju (netusim ci autor trva na turbe)..a to ci je to o mentalite alebo o niecom inom, mi hovorit nemusis, kedze som na oboch svetadieloch zil, a v Oz kde je vozovy park podobny europskemu s identickymi modelmi o dost dlhsie..je to predovsetkym o tom, co som ti napisal.. a to, co si kto kupi alebo nie, je mi totalne jedno..ja by som auto z motormi TSI/FSI nechcel, a uz vonkoncom nie s vyssim najazdom km, tak ako je to v uvodnej otazke..povedal som len svoj nazor..thats it
5. júna 2016 o 23:22 #1458
AnonymnýOtázka znela aký motor by si odporučil keď na TFSi frfleš, to kde si žil je úplne jedno..Iný kontinent, iný benzín, počasie, servisy, cesty a iní vodiči. V tej Aus to s tou rovnakoťou nie je až tak horúce, rozdiely tam sú. A keď sme pritom, nežerie olej každý TFSi motor a to isté platí pre reťaz. Nakoniec oba problémy sa dajú vyriešiť. Ono ani tie atmosféry nie su čo bývali. Emisná norma im naložila kopu regulácie, subtílnu konštrukciu a výsledok? serú sa viac ako kedykolvek predtým a nedá sa na nich ani poriadne jazdiť čo sú také zdochnuté. Ja síce nemám cestovateľské zážitky ale do novších TFSi/TSi alebo do vozov s originál históriou by som išiel.
6. júna 2016 o 23:09 #1460
Anonymnýna otazku som myslim odpovedal, neviem co chces este pocut…neviem kde frflem, frflat si zacal ty na moj nazor..navyse chytas za slovicka, ze nie su vsetky modely rovnake, co je jasne, ale vacsina je a aj vkus celkovo podobny tomu europskemu..reagujes polobludami o mentalite a ked ti poviem z prvej ruky, ze preco kupuju tak ako kupuju, tak zacnes dalsie somariny o pocasi, benzine..co na to povedat..ak je pre chlapca jedno zo zakladnych zakladnych kriterii spolahlivost, co podla otazky je (tak ako pre kazdeho rozumneho cloveka kupujuceho jazdenku by mala byt), tak mu asi nebudem doporucovat dieslove motory vo vseobecnosti alebo jedny z najproblematickejsich benzinovych motorov poslednych rokov
7. júna 2016 o 1:29 #1461
AnonymnýOčuj kolego ty neodporucaj nic lebo nevies co vypravas tak takto aby bolo jasno. Ani mna tu nezajimaju co sa vyprava v amerike tu u nas je to dolezite. Neviem co si tam robil a čo vies o motoroch ale takto. 1.8 tfsi neni zly motor a dupel nie jeden z najproblematickejsich co tu pises. Realita taka. Mal som ho a olej nezral bo som menil olej kazdych 15 a nie 30 ako kaze vyrobca. Retaz som preventivne vymenil za tri stovky a vybavene. Znamemu co olej zral vsetko vymenili v zaruke. Ja mam 170 on 130 a behaju bez problemov. Jazdi sa snim paradne siroko daleko nema konkurenta. A problemy ano boli ale uz su vychytane a ked sa vyskytnu daju sa spravit za celkom rozumne peniaze. Vies ono namiesto mudruvania napis realne alebo odporuc iny motor ale ktory si jazdil a nie pocul no vies? lebo dnes sa uz motor ktory nabeha milion uz ani nevyraba vsetky su tak na 200-250 tisic a konecna.
18. júla 2016 o 18:16 #1857
Anonymnývelmi dobre atmosfericke motory bez turba su. Honda 1.8 /2.0/ 2.4 vtec . mazda 1.8/2.0/.2.5 2.0 disi. wv skoda audi 2.0 FSI nie TSI a ani TFSI, iba FSI.
2. septembra 2016 o 17:38 #1862
AnonymnýTakze ak tomu dobre rozumiem, odporucate mu kupit 1.8 TFSI, lebo ak v nom bol meneny olej po 15t km, tak bude urcite v poriadku? A ak by nahodou predchadzajuci majitel nemenil olej po 15 a menej t km (99% pripadov), tak staci len vymenit polku motora (co znamemu robili na zaruku, preto cenu radsej nebudeme zverejnovat) a potom to bude paradne spolahlive auto? V tom pripade suhlasim. Kupte si to. Vsak niekto to dojazdit musi. A vztah s vasim kamaratom automechanikom sa vam nasobne zlepsi. Inak si radsej kupte toho accorda 2.0i alebo 2.4i, alebo mazdu. Neverim ze tento motor ide lepsie ako 2.4i v accorde. A tvrdim, ze accord vydrzi nasobne dlhsie v prevadzke ako tento pokus 1.8. Alebo sa vam tam zda drahy servis? Drahsi ako vysoka pravdepodobnost vymeny motora? A nepremyslali ste, preco sa predava s tak malym najazdom? (ak ste si samozrejme overili, ze nie je stoceny, co ale pri tychto motoroch, myslim, nehrozi..)
-
AutorPríspevky
Musíte byť prihlásený any ste mohli odpovedať na túto tému